fredag 23 december 2011

Den gamla verktygslådan blev ett bord...

Jag hittade den här i vårt förråd för väldigt länge sedan och jag blev chockad hur vi kunde ha en sådan guldklump till låda i förrådet och dessutom samla verktyg i den!! Jag tog mig ann den och målade den vit men jag sparade det riktiga utseendet i lådan vilket blev väldigt fint!!

Här har ni handduken som blev en duk igen!! Det var lucka 22 i min julkalender som börjar lida mot sitt slut. Tycker faktiskt att det ska bli rätt skönt... Har varit nått som legat över mig hela december. Det är inte alltid lätt att hitta på nya pyssel och tips som jag kan dela med mig av. Dom kommer inte bara av sig själv.

Imorgon är det julafton och jag är super spänd på vad som kommer att ske!! Det kommer bli kalle anka, julmys på torget, julbord, bad på hotellet, packet och mycket mer!! Jag längtar!! Dock har vi inte tagit med alla julklappar utan några är hemma.. Vi ska nämligen mysa och fira lite julafton hemma också.

Trevlig kväll på er!! Ät mycket choklad och försök hitta lugnet, det har jag gjort!!

0 Comments:

Skicka en kommentar