söndag 25 december 2011

God Jul önskar vi från Åre..

I år har vi bara polkagrisar, röda kulor och röda rosetter!! Vi kör aldrig på glitter nu mer!! Dock ska jag göra strutar till granen.

Nästa år ska jag köpa lite nytt pynt samt klä granen med små röda fina paradiseäpplen.

Dom här polkagrisarna får man inte äta före jul... Jo då!! :) Dock brukar jag alltid vänta tills julen är över eftersom man liksom klär av granen pyntet.

Den här tomten är från min mormor och morfar och dom hade den här bredvid deras gran och nu har vi fått den i arv så vi har den också vid julgranen. Visst blir det fint?

Samma dag som vi skulle ta in granen kom vi på att vi inte hade nått att ställa granen i eftersom vi alltid har haft mega stora granar och då har det inte funnits nått att ställa den i men i år fixade vi en lite mindre gran så då behövde vi nått att ställa den i. Men vi åkte till antikhandlaren och vips hade vi en fin gammal tvättkort för 100 kronor.


Jag vill bara säga 
GOD JUL!!
♥ ÖNSKAR FAMILJEN BERGSTRÖM 
god jul

0 Comments:

Skicka en kommentar