söndag 30 september 2012

Höstsöndag



God morgon!
Idag är de söndag och solen skiner. Det känns som att de kommer bli en perfekt dag här hemma. Pappa kom långt igår på köksön-på-hjul, så förhoppningsvis blir den klar idag. Kommer bli ett stort plus för köket vill jag lova. Mer arbetsyta, mer yta att inreda och så praktiskt när man bakar, lagar mat. Tänk er pepparkaksbak under jul, eller varför inte min favorit, lussebullar, kommer bli toppen!

Bilderna ovan är två bilder från Vita Rummet. Är inte helt klar med hur jag vill att de ska se ut här hemma, så jag besvarar mig från att visa några bilder på hela rum, så länge... Men jag kanske hittar rätt idag. Men de blir lätt att de tar lite tid när man vänder upp och ned på hela husets inredning, som jag.

Trevlig söndag på er! Har kameran med mig så fort jag ändrar på nått, så förvänta er bilder och inlägg! :)


0 Comments:

Skicka en kommentar