måndag 18 november 2013

Schäslongen i vita rummet har intagit julen!

Underredet på det här bordet hittade jag i en hög med sopor och med tre gråa plankor blev det ett utmärkt sideboard till den vita schäslongen.

En bordsgran i en glasburk är det mest självklara och nog det stiligaste jag vet...

Fattigmansguld möter gråa träplankor = härlig kontrast. Sen den obligatoriska mossan...

Den röda pläden som återkommer varje jul. Den är på nått sätt en stor markering för att det är jul i vita rummet.

Ett second hand-fynd från myrorna. Tror kuddfodralet kostade 20 kronor...

Schäslongen sedd från trappans vy. 

Vy från vardagsrummet. På den tomma väggen kommer det inom kort att placeras en tallrikshylla. 


I helgen har det hänt hur mycket som helst i huset. Vita rummet har blivit juligt, utomhus har det kommit upp slingor och på en rad andra platser här hemma har det blivit jul. Jag har fotat allt jag har gjort så jag har en massa härligt att visa.

0 Comments:

Skicka en kommentar