söndag 8 december 2013

Julen i delar av köket!

Nu har jag äntligen blivit klar på två av mina fyra kökshyllor. 
Lägg märke till min tallrikslinje i bakkant på den översta hyllan, pastatallrikar från granit.

Mitt tema är enkelhet, naturligt och återvinningsmöjligt. Mycket granris och röda äpplen...

Ljus i olika höjd det gillar man...

Jag gillar att vårt kök innefattar så mycket loppisfynd och gamla prylar. 

Panel på väggar och panel på dörrarna till skåpen.

5 liters backar har jag två av och båda har fyndats. Visst är det så att om man har fyndet något billigt tycker man lite extra om just det...?

Två gamla glasburkar får ta plats på den översta hyllan. En glasburk är det russin i och en annan solroskärnor.

Dom här gamla julgranshållarna placerar jag ut på utvalda ställen här hemma. Men jag har uppsikt så det inte fattar eld... Dom är inte alltid så stadiga.

Lite granris, apelsiner och en pepparkaksform. Mer jul behövs inte... Ialla fall inte i min stil.

0 Comments:

Skicka en kommentar