måndag 21 november 2011

En liten förändring på övervåningen...

Vår granne skulle kasta den här gamla byrån!! Naturligtvis tog vi den direkt när vi såg den, en helt perfekt byrå till övervåningen tänkte jag. Där byrån står nu har det där gallret stått samt en stor terrakottakruka med en gran och en plåtbalje med kudde och lite härligt tyg.

Men nu står de inte där länger!! Jag är så nöjd!! Funderar på om jag ska måla den men jag tror jag väntar med det ett tag. Den har en fin gråfärg som jag gillar.

Där byrån står nu hade jag tänkte ha ett halvmånebord med tre ben. Ni vet vad jag menar va? Ett vitt sådant bord skulle jag vilja ha där sen ovanför skulle jag vilja ha min första tallrikshylla!! Känner att det behövs en nu!

Nu ska jag göra kväll!! Den här veckan har det hänt stora grejer i huset som jag ska försöka hinna visa under veckan. Det blir så mörkt på dagarna nu. Man kommer hem vid halv tre och då börjar det sakta men säkert bli mörkt.

Godnatt!! Hoppas ni haft en fin söndagskväll!

0 Comments:

Skicka en kommentar