tisdag 22 november 2011

I söndags var det minsann lilla julafton för mig...

Hittade den här fina gamla kvasten på grannens släpvagn!! Jag tog reda på den direkt. Man kan alltid använda den till nått roligt. Kanske får den stå i tvättstugan.. Det är dock oklart om det röda bandet ska få sitta kvar, det är min bror som har lindat dit det, han tycker att vi har en vit och tråkig jul, mer rött säger han! NEJ!! säger jag.


Dessa kom grannen själv över med!! "Ska du ha dom här" säger han?!! Är du galen tänkte jag, självklart ska jag ha dom!! Dom kommer passa perfekt i tvättstugan!


Lite senare när jag tittade efter såg jag även den här spegeln! Kunde inte låta bli. Vet inte vart den sak få stå men speglar får man aldrig för mycket av. Just nu står den i tvättstugan men den ska snart få en hedersplats.


Nej nu är det sent!! Imorgon fyller mamma år!! Kommer bli jätte kul! Ska försöka vara på topp trots att jag är sjuk. Har varit hemma idag och kommer troligtvis vara det imorgon också!! Har åkt på nått virus. Så idag har jag gått här hemma och varit en blandning mellan inredare och trött hund!! Men jag har gjort mycket nytta... Har bland annat bundit 6 st nya lingonkransar men de får ni se imorgon!


Godnatt och sov ljuvligt!!

0 Comments:

Skicka en kommentar