tisdag 22 november 2011

Köksfönstret har blivit julpyntat...

I helgen har vi julpyntat i hela huset och det är så fint!! Det är dock första gången vi inreder lantligt i köksfönstret och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd!!


Såg på en annan blogg att hon hade suttit en liten gran i sin rostiga urna, hade aldrig tänkt att man kan göra det men jag måste säga att det blir riktigt snyggt!! Sen gillar jag skarpt terrakottakrukor med blockljus i!


Den här påsen är en kopia på nordljus ljuspacket!! Har gjort flera sådana, billigt och lätt är det!! Innehållet är metallkoppar från värmeljus men man kan ju slå in choklad eller vad som helst och ge bort!


Nya julgardiner har vi i år också! Tycker att dom är bland de finaste vi har här hemma. Gillar de röda ränderna och det fina monogrammet!


Idag har jag varit hemma från skolan, dock har jag blivit mycket bättre så imorgon ska jag gå på skolan! Har längtat till alla kompisar!! Men det har faktiskt varit rätt skönt att vara hemma. Man hinner göra lite nytta medan man vilar...


Idag fyller mamma år!! GRATTIS MAMMA!! 




Nu har jag ÄVEN GJORT LITE MER JUL HÄR PÅ BLOGGEN!! LITE MER JULBILDER OCH LITE RÖDTEXT I HEADERN. MYSPYS, ÄNTLIGEN ÄR JULEN HÄR!!

0 Comments:

Skicka en kommentar