lördag 26 november 2011

Enkla fina julstjärnor har blivit min nya favorit...

Min nya julfavorit är julstjärnor av pinnar!! Idén kommer ursprungligen från Jul med Ernst som sändes förra året!! Stjärnorna blir riktigt fina, ger en neutral julkänsla!! Men stjärnor i sig är min nya favorit. Idag ska jag nämligen göra lite plåtstjärnor som jag kan hänga här och var... Förra året gjorde jag 4st plåthjärtan som jag tycker mycket om så lite stjärnor bli bra tillökning!!

Gjorde en lite mindre stjärna till spegeln i vita rummet. Är riktigt nöjd med spegeln faktiskt. Lummergirlangen, stjärnan och JUL som det står i ståltråd är jag super nöjd med!!

Idag har Sussi med webbutiken butiksussi öppethus på sin gård! Det blir lite loppis, fika och förmodligen nått köp. Vi har redan funnit två favoriter bland julsakerna hon säljer. Ett fint tyghjärta med monogram och en fin duk med samma monogram! Sen har vi ju dom fina trähjärtan som favorit sen tidigare!!

Klicka här så kommer du till våra favoriter!! Duken, Tomtehjärtat, Ängelhjärtat och fina tyghjärtat!!

Annars får ni ha en riktigt fin dag!! Möjligt att det kommer nått mer inlägg senare. Det finns ju ganska mycket som ska göras nu i juletid! Vi har inte fått upp ute belysningen kring dörrarna än häller och det ska vi ta tag i idag så vi får se! 

Trevlig lördag och är mycket lussebullar och pepparkakor och njut av julkänslorna som infinner sig nu!! Fattas ju bara snö!!

Klockisliv 

0 Comments:

Skicka en kommentar