torsdag 1 december 2011

Mosskransarna har inte kommit upp på glasdörrarna än...

Nu har nästan hela veckan gått men det har ändå inte funnits någon tid till att inreda om jag ska vara ärlig.. Känns lite tråkigt faktiskt! Men ibland måste man fokusera på annat och det har jag gjort den här veckan! Men till helgen ska jag nog försöka få upp dom här fina mosskransarna som jag gjorde i söndags!!

Nu blir det läggdags igen!! Håller för tillfälligt på att arbeta fram en ny bloggdesign på min fotoblogg och därför har det inte blivit så överdrivet mycket uppdateringar här men det bli snart ändring på det!! Har en lite deadline på fredag... Hoppas att jag hinner bli klar, annars får jag använda helgen också! Men man hinner ju göra så mycket mer på helger en vad man hinner på vardagarna och veckorna!!

Godnatt och hoppas ni får en trevlig torsdag! Själv slutar jag super sent!!!

klockisliv

0 Comments:

Skicka en kommentar