tisdag 20 december 2011

Byrån i övre hallen är sig lik...

Såhär har det sett ut sedan i slutet av november. Jag har inte ändrat så mycket!! Är faktiskt riktigt nöjd med detta. Det ända jag gjort är att byta ut dom avlånga kakformarna till runda kakformar samt att suttit dit en rostig balja som jag ska ha mossa och hyacinter i. Just nu är det bara mossa i den...

En liten hög med textilier. Gillar starkt IKEAs vita kökshanddukar med en röd rand. Dom kostar bara 5 kronor vilket dom verkligen är värda. Kan bli kuddfodral väldigt enkelt.

Ett julmotiv som jag tagit från internet. Det står lutat mot en gammal spislucka som pappa köpte för många år sedan. Den skulle bli ett kryddskåp men vi har inte kommit långt än... Men vem vet..

Idag är det måndag och Jul med Ernst har premiär!! Det kommer bli helt magiskt, hoppas att han kan ge mig jätte mycket inspiration till att pyssla på!! Vem vet, han kanske bidrar till någon lucka i min kalender under veckan!!

Nu ska jag titta vidare här på datorn, är trött idag...

klcok

0 Comments:

Skicka en kommentar