måndag 19 december 2011

Nu är 4:de advent här...

Nu är det fjärde ljuset tänt. Det känns faktiskt lite konstigt att det är julafton till veckan!! Känns som det var nytt man tände första ljuset och längtade så man inte kunde nått annat..

Dock är det med glädje jag tänder det fjärde ljuset. Idag har vi fått riktig vinter utomhus.

Dagen idag har varit riktigt bra!! Det har snöat hela dagen och jag har pysslat och fixat inför veckan som kommer. Känner att jag måste pyssla mycket på helgerna så att jag kan blogga på dagarna.
Till veckan måste jag prioritera lite. Jag måste försöka hinna fota allt jul jag gjort här hemma innan vi åker till Åre. Måste ju ha nått att publicera när jag är där.

Godnatt! Nu blir det lite film. Imorgon har jag sovmorgon till 9.30!!

kl

0 Comments:

Skicka en kommentar