söndag 18 december 2011

Julkalender Lucka 18

På fredag åker vi till Åre!! Det kommer bli så enormt mysigt att få fira jul någon annanstans. Dessutom kommer det bli mycket mysigt att gå sköna vinterpromenader med Laban och hela familjen i Åre By.

Skrev jul på en av pepparkakorna och på en annan gjorde jag små klickar och det blev fint de med.

Den här var den första jag gjorde. Jag blev inte jätte nöjd med den eftersom glasyren var väldigt varm så det rann bara ut stora klickar, men den fick vara med i inredningen ändå.

Sen när glasyren hade blivit lite mer ljummen kunde jag börja skapa mästerverk.

Visst ser dom riktigt goda ut?!!

Idag ska jag pyssla lite smått men jag ska även njuta av snön som kommit!! Det ser faktiskt ut som om det blir riktig vinter är i Norrland ändå.

kl

0 Comments:

Skicka en kommentar