söndag 25 december 2011

Köksön i köket har fått lite mer julkänsla och juldoft...

I bakgrunden kan ni skåda våran andra adventljusstake som vi köpt på Butikksussi!! Den är riktigt fint tycker jag. Mamma har dekorerat den fint med lite kulor och lingonris... Dessutom är den relativt brandsäker eftersom det inte ligger någon mossa runt omkring.

Dom bedårande vita hyacinterna har jag mängder av nu!! Jag bad mamma och pappa att köpa 10 stycken när dom besökte IKEA för några dagar sedan och så fort jag få hem dom börjar jag placera ut dom så nästan direkt är dom borta. Ska köpa minst 10 till när jag kommer hem igen. Måste passa på!!

Idag sover vi sista natten på Holiday Club och det har varit helt underbart!! Saunaworld och äventyrsbadet ingick i priset så vi har verkligen levt som kungar den här helgen. Har lite bilder på hotellet som jag tänkte att jag skulle visa er lite senare idag.

Nu ska vi ut en sväng på byn och se vad den har att bjuda på. Har hittat jätte fina ljus på Åre Hemslöjd som jag troligtvis kommer köpa!!

klcok

0 Comments:

Skicka en kommentar