måndag 26 december 2011

Hyacinter på alla möjliga ställen och i alla möjliga former...

Jag har använt mig av koppen som blir över efter att man eldat upp ett IKEA ljus!! Tycker det blev fint när man ser rötterna på hyacinten.

Här har jag suttit två i en form och lagt brunt fint papper på sidorna samt en istapp i plast. Har likadana istappar i ljuskronan i trappan.

Den här står på hyllan i köket. Har bara suttit lite Jute runt om vilket jag tycker blev riktigt fint!! Bakom är det stående lummer.

Den här står i övre hallen och står i en gammal ljuskopp. Även här ser man rötterna.


Jag har inte haft någon ork att fixa med bilder från hotellet så det tar vi en annan gång. Idag har det bara varit en lugn dag på hotellet samt några sköna promenader på byn. Vi skulle åka skidor men vi hade inte någon ork till det idag.


Godnatt och hoppas ni haft en trevlig juldag!! Imorgon är det hemfärd på schemat. Hoppas inte stormen ställer till det för oss..

klco

0 Comments:

Skicka en kommentar