tisdag 27 december 2011

Annandag Jul

De här ljusstakarna var min första lucka i min julkalender. Och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dom!! Jag har flera stycken nu och jag tycker faktiskt att dom är aningen finare än då man bara använder kakformarna till värmeljus.

Här har ni julgranen igen!! Jag bara älskar den, tycker den är riktigt fin. Dock fattas dom små gamla julstrutar som jag inte har hunnit göra än men det får lösa sig.

I kväll ska vi öppna resten av julklapparna som ligger här hemma under granen. Jag är riktigt spänd på vad som gömmer sig under granen!!

Nu är vi äntligen hemma!! Vi har haft släpvagnen med oss så det har tagit 4h och 30minuter att åka från Åre vilket har varit väldigt jobbigt. Laban våran hund, har suttit i bagaget och gnällt hela resan. Han blir lite rädd när det låter från däcken... Han vill hela tiden hoppa fram till oss i baksätet.

I kväll blir det som sagt julklappsöppning, god mat och någon fin julfilm!! Mellandagarna är så mysiga!! Man går hemma och äter choklad och ser på tv, tar promenader och massa annat skönt!!

klockisliv.

0 Comments:

Skicka en kommentar