fredag 2 december 2011

Såhär ser vårt hus ut i år...

Vi har alltid haft en krankvast hängande på alla dörrar men i år har vi ändrat lite... PÅ dörren till entrén hänger det ett stort fint granhjärta istället. Gjort av hårdståltråd!! Tycker det blev riktigt fint. Tänkte först hänga hjärtat på vår tegelvägg intill entrén men det passade inte så bra där så jag fick byta ut hjärtat till en kvast där istället!!

Men på garagedörrarna händer det två stora fina grankvastar som mamma har ordnat (som alltid)!! Tycker det ser riktigt fint ut faktiskt!! Hela helheten är fin!! Gillar alla mina smågranar..

Såhär ser fasaden ut!! Slingor i blommlådan, sockertoppsgranen och dörrgirlangen!! Det är riktigt fint när mörkret faller!! Ska försöka plussa med några fina snöbollslycktor när snön har kommit...

Den här är tusen gånger finare än plastgirlanger!! Dock blåser den iväg lite så vi har lite att fixa på den till helgen!

Här har ni den!! Julgranen som ska göra huset perfekt! Vi brukar alltid ha JÄTTE stora granar men i år tänkte vi testa något nytt eftersom vi inte är hemma över jul!

Imorgon är det fredag vilket känns helt underbart!! Äntligen en helg till som man kan gå hemma och fixa på! Känner verkligen att jag vill njuta till helgen. Ska försöka få klart det mesta så man kan få njuta riktigt de sista veckorna fram till jul!! Kommer blogga som en galning :)

Godnatt! Hoppas ni får en trevlig fredagsförmiddag!! Slutar 13.45 så jag tittar in med lite julbilder när jag kommer hem!! Ska även försöka fotografera lite naturbilder till min fotoblogg!

klockislvi

0 Comments:

Skicka en kommentar