måndag 14 oktober 2013

Våra nya pastatallrikar är perfekta!


Hej!

Tänkte först börja med att berätta i ett långt inlägg vad som har hänt under hela sommaren som jag inte bloggat men jag tyckte det var gjort. Det kommer visa sig längre fram vad som skett med huset och familjen. Men jag kan berätta att vi fått tillökning, en liten systerson som heter Reidar och är den skönaste på hela planeten. Men nu tycker jag vi börjar ge den här bloggen en mening.

Igår söndag invigdes pastatallrikarna från Granit. Vi invigde dom med en god gulaschsoppa med cream fresh och rostat surdegsbröd. 
Djuptallrikarna kostade 59 kronor/st och finns att beställa i deras alldeles nya nätbutik. Idag funderar vi på att inviga första pastan... Det är ett perfekt djup i dessa nämligen, dom är inte som alla andra djuptallrikar. 

Jag har en massa bilder att visa er. Det har skett en otrolig förändring på många plan! Ska bli riktigt roligt att använda den här bloggen som ett forum där jag kan prata inredning och så kan jag prata om mitt privata liv i min privata blogg sebastian-bergstrom.se. Hoppas du också tycker att det är skönt att jag är tillbaka igen. Ska publicera några fler inlägg så att du tror mig, har varit si sådär med mina comebacks tidigare. 

0 Comments:

Skicka en kommentar