onsdag 13 november 2013

NU FINNS KLOCKISLIV PÅ FACEBOOK!

Ja igår satte jag mig ner och på riktigt tog tag i facebooksidan för klockisliv. Tänkte att det kunde vara ett roligt forum för mig att finnas på. Så klicka här så kommer du till sidan. Jag blir väldigt glad om du GILLAR sidan och delar den, det skulle göra min dag! :) Ju fler ni är som gillar desto roligare blir det ju.

Jag tänkte använda sidan som ett forum där jag kan skriva statusuppdateringar under tiden som jag julpyntar till exempel. Under tillfällen då det inte finns så mycket tid att fylla bloggen med inlägg så kan ni se vad jag har för mig ändå. Så gå in och tryck på GILLA så får du följa med mig och huset i vår upptäcktsfärd. 

Sen får vi se hur sidan utvecklas. Kanske blir det utrotningar och tävlingar längre fram, men till en början använder jag sidan till att statusuppdatera och visa en massa härliga bilder.

Ha en bra onsdagskväll!

P.S. Klockisliv finns även på instagram. Sök på klockisliv så hittar du med där. Där kommer jag också publicera en massa vardagliga bilder från livet i det vita tyrolerhuset. 

0 Comments:

Skicka en kommentar