onsdag 13 november 2013

Heja fattigmansguld och silver!

Här är bevisen på att jag faktiskt har börjat julpynta. Jag kan inte vänta längre! Jag har börjat smyga in några små bordsgranar lite här och var... Till helgen börjar jag julpynta på riktigt, då är det två veckor innan december så då är det helt okej att börja.

Jag har varit inne tidigare på lite shabby chic men har den senaste tiden varit med inne på genuint gammalt och inte en massa änglar, rosetter och rosa ljuskoppar. Menar inte att det är fel utan enbart att jag har bytt stil. Men om det är något som jag kan fortsatt inreda med och tycka att det känns jag, så är det fattigmansguld/silver. Det fungerar nästan alltid.

Så med det sagt har jag hängande på vissa platser här hemma, fattigmanskulor på snöre. Tycker det är en alldeles utmärkt sak så här i juletid att hänga upp.

0 Comments:

Skicka en kommentar