tisdag 12 november 2013

Min nya måste är stiliga skåp!

Jag har blivit väldigt förtjust i skåp nu. Förut var det hyllor och stora ytor där jag fick plats att gå lös. Men nu har jag kärat ner mig i skåp. Och vi har ett liknande skåp som på bilden från lexingtons julblad. Det är grön/grått och är gjort 1840 om jag inte minns helt fel. Det står numer i vardagsrummet på en perfekt plats. Ska visa när jag har ljuset på min sida...

Sen har ett stort skåp i vita rummet som pappa lovat att snickra en överdel till innan jul. I den tänkte jag ha härliga linnehanddukar, köksskålar, röda juläpplen, lite tallkvistar som ligger utspridda, några värmeljus i härliga ljuskoppar och en massa annat härligt som man ska se från köket. Så spegeln som är ovanför byrån nu ska få byta plats... För att du ska få en bild av vad jag pratar om kan du titta in i kategorin "Vita Rummet". Kommer uppdatera er kontinuerligt hur själva arbetet går...

0 Comments:

Skicka en kommentar