tisdag 29 november 2011

En trevlig advents eftermiddag..

Gick ut och hälsade på mamma och pappa igår när dom stod på soldäcket och band girlangen som hänger runt ytterdörren! Det är ett väldigt jobb men när den blev klar blev den jätte fin!! Är glad att plastgirlangerna inte fungerade i år...

För värmens skulle tände pappa en eldkorg som jag satt vid och band två mosskransar som ska hänga på våra glasdörrar som sitter på baksidan av huset. Har inte visat dom än men jag ska visa när kransarna är på plats, fattas snören för tillfället!!

Och tillsist bjuder jag på en fin bild från när jag och mamma var och hämtade julgranen!! Jag syns inte på bilden men vi var helt genomblöta och vi frös fingrarna av oss!! Men det var värt det!

Eftersom jag slutar tidigt på måndagar får man passa på att fotografera inredning då.. De andra dagarna är det rätt mörkt när man kommer hem! Idag har jag fotat så jag har några inlägg framöver. Ska försöka fota imorgon också. Har man tur kan man få fina bilder vid 15 tiden också, men då blir det högt ISO-värde.

Nu ska jag sätta igång och göra min nya design på min andra blogg. Ni vet väll att jag driver två bloggar? Jag bloggar om inredning på den här och bloggar om foto på min andra, detta gör jag dagligen så jag har det jag gör!! :D Men det är riktigt roligt. Att starta den här inredningsbloggen som för övrigt var min mammas förslag, är det bästa jag gjort!! Det är så kul att få blogga om nått man brinner om så extremt! Sen är det en lycka att få visa vad man har gjort och vad jag gillar på ett så enkelt sätt!! 
Bloggar om foto på sebastian-bergstrom.se.

Trevlig måndagseftermiddag på er!! Tittar in senare med lite bilder från dagen!

klockisliv

0 Comments:

Skicka en kommentar